Gy.I.K.

Kérdések

Ezek a kérdések merülnek fel leggyakrabban, itt válaszolunk rájuk, de ha bármi más kétség merülne fel, lépjen kapcsolatba velünk!

Vásárlás

Mert hiszünk abban, hogy akár egy rövid telefonbeszélgetés, akár egy levélváltás segíthet abban, hogy olyan terméket vásárolj, amelyre az adott helyzetben valóban szükséged van. Szakértőink rendelkezésedre állnak, hogy személyre szabott segítséget nyújtsanak, az igények felmérése után, a cég 40 éves tapasztalatára, szakértelmére támaszkodva.

A Termékek menüpont alatt megtalálod a Reflex kínálatát.

  1. Kattints a kívánt termékre
  2. Kérj árajánlatot gombbal helyezd az ajánlatkérő kosárba a terméket
  3. Ha további termékekre szeretnél személyre szabott árajánlatot kérni, kattints bármelyik másik termék alatt az árajánlatot kérek gombra.
  4. Ha elkészült, kattints a Tovább az adatok megadásához gombra és adja meg az adatait, hogy szakértőnk kapcsolatba léphessenek veled ha szükséges.
  5. A megadott email címre az árajánlatot elküldjük
  6. Az árajánlat elfogadása és a szállítási határidő, átvételi időpont  leegyeztetése után számlát állítunk ki.
  7. A számla rendezése után a termék(ek)et átveheted személyesen, vagy méretétől függően megállapodás alapján eljuttatjuk a megadott címre.

A megrendelt termékek árát fizetheted, utalással megadott számlaszámra, valamint utánvéttel. Ha a személyes átvételt választod, akkor telephelyünkön készpénzzel tudsz fizetni.

A szakértőinkkel előre leegyeztetett, visszaigazolt rendelést személyesen Üllő, Pesti út 69. szám alatti telephelyünkön tudod átvenni, egyeztetett időpontban.

Kiszállítás esetén a csomag méretétől függően, kollégáink ismertetik a lehetőségeket.

Ha egy konkrét termékkel kapcsolatos a kérdésed, tedd a kosárba, kérj árajánlatot (lásd 1. pont) és a mellékelt üzenetben írd meg nekünk a kérdésed. Kollégáink kapcsolatba fognak lépni veled.

Ha nem tudod melyik termék, megoldás lenne számodra a megfelelő, akkor kattints ide (https://reflexsound.hu/kapcsolat/) és írj nekünk!

  1. lépj kapcsolatba velünk a javításra szoruló hangszóró, vagy hangtechnikai eszköz és a hiba leírásával
  2. Az előzetes egyeztetés után juttasd el hozzánk a hangszórót telephelyünkre. 
  3. Kollágáink tájékoztatnak a javítás várható időtartamáról és a javítás várható költségéről. A
  4. A javítás megkezdéséhez 30% előleget kérünk.
  5. Ha elkészült a javítás, kollégáink értesítenek és egyeztettek az átvétel és fizetés folyamatáról. 

Előre egyeztetett időpontban át tudjuk venni a hangszórót vagy egyéb hangtechnikai eszközt a telephelyünkön (Üllő, Pesti út 69) illetve erre a címre bármilyen módon eljuttatva (csomagküldő, posta stb.) 

A hibától függ és a modelltől. A javítás megkezdése előtt a megadott kapcsolaton (telefon, e-mail) keresztül értesítünk a várható javítási költségről és a javítás időtartamáról. 

Az elkészült hangszórókat 6 hónapig tároljuk.

árajánlatkéres, szakértőink kapcsolatba lépnek, árajánlatot adnak, vásárlás.

Az előzetesen elküldött árajánlat alapján ,minden esetben írásos megrendelést kérünk.

A fizetés történhet átutalással, utánvéttel, illetve készpénzzel, személyes átvétel esetén a telephelyünkön. 

Az általános garancia termékeinkre 2 év, de ha ettől eltér az általad kiválasztott termék garanciája, akkor arra külön felhívjuk a figyelmedet. Néhány termékünkre 3 év a garancia. 

Az épülethangosítás és rendezvénytechnika szolgáltatásainkra árajánlatot kérhet írásban, illetve telefonon is. Ha van már konkrét elképzelés, kérjük részletezze minél pontosabban. Kollégáink kapcsolatba lépnek majd Önnel. 

Ha nem tudja melyik megoldás lenne rendezvénye, illetve létesítménye számára a megfelelő, akkor kattintson ide (https://reflexsound.hu/kapcsolat/) és írjon nekünk!

Kérdése lenne?

Lépjen velünk kapcsolatba egy közvetlen üzenettel, vagy e-mail-ben